Uddannelsesinstitutioner – Kommunikation

Som uddannelsesinstitution er man afhængig af synlighed. Så kort kan det siges. Både i forhold til at tiltrække elever og lærere samt sikre, at man hele tiden er på interessenternes radar.

Det er essentielt, at kommunikationen er relevant og målrettet de rigtige målgrupper på et tidspunkt hvor målgruppen er modtagelige for det der kommunikeres.

Kan det gøre en forskel, hvis man kommunikerer målrettet og får afdækket værdier og potentialer? Og hvad er god kommunikation på jeres uddannelsesinstitution? Det er ikke nødvendigvis det samme i Gentofte og i Nordjylland. Heller ikke selvom pensum er det samme.

Det ved vi rigtig meget om hos Gjøl Consulting. Vi har hjulpet mange uddannelsesinstitutioner til at skille sig ud, løfte profilen og skabe bedre samt mere effektiv kommunikation, så synligheden og tiltrækningskraften er væsentligt styrket.

Se på kundelisten hvilke offentlige uddannelsesinstitutioner, vi har hjulpet igennem tiden og se hvad de siger her – vi kan også hjælpe jer!

ANBEFALET LITTERATUR

Jens Ornbo, Claus Sneppen, Peter Franklin Würtz: Experience-Based Communication