ROI – foredrag, undervisning, kurser og workshops

ROI – eller Return On Investment – er et økonomisk nøgletal, som bruges til at bestemme hvor meget man får ud af en given investering. Formlen er simpel, men arbejdet med at værdisætte en given aktivitet eller kigge i krystalkuglen er udfordrende.

Hos Gjøl Consulting har vi udviklet et foredrag om at måle og opgøre effekten af de forretnings- og markedstiltag samt marketingaktiviteter, man gennemfører.

Formen er en workshop hvor foredragsdelen bl.a. indeholder :

  • Introduktion
  • Virksomhedens og organisationens mål
  • Marketingafdelingens mål
  • ROI definition
  • Markedskortet
  • Kundelivscyklus
  • Kundefastholdelse
  • Loyalitetsstigen
  • Kundedata
  • Kundetragten
  • KPI
  • ROI modellen
  • Cases

For virksomheder er det alfa/omega at have styr på sin ROI, men også som institution, bliver man afkrævet dokumentation for, at de budgetterede midler investeres optimalt. Vi målretter alle kurser og foredrag, så de passer til lige præcis jeres udfordringer og behov.

Se på kundelisten hvilke virksomheder, vi har hjulpet igennem tiden og se hvad kunderne siger her – vi kan også hjælpe jer!