Netværk og networking

Forholdet mellem formidlere, eksperter og sælgere i relation til netværk og networking

Jeg er netværker og har derfor altid interesseret mig for netværk og networking. Jeg drives af den energi netværk giver, og giver selv den energi til mit netværk jeg kan. Værdien af netværk har derfor altid stået klart for mig. I 2010 stiftede jeg derfor NetworkingCompany.

Networking er en disciplin, man kan lære sig, og vejen til at blive en god netværker kan blive enklere ved at bruge simple værktøjer og metoder. Disse simple værktøjer og metoder er omdrejningspunktet i vores foredrag.

Mange har den opfattelse, at netværk og networking blot er salg. Dette er ikke tilfældet, men kan man netværke, er det en enestående fordel i salgsarbejdet og i omgangen med potentielle og eksisterende kunder og samarbejdspartnere.

Foredraget er for:

  • virksomheder, hvor networking kan være en taktisk fordel i relation til salgsorganisationer og i forbindelse med komplekse produkter, løsningssalg og services.
  • organisationer, der kan drage fordel af at anvende netværksværktøjer og modeller i forbindelse med udviklingsmål.
  • grupper af personer, hvor netværksværktøjerne kan bruges til indfrielse af personlige mål.

Foredragets indhold kan naturligvis tilpasses den enkelte virksomhed, organisation, afdeling, gruppe, kontekst osv.

Jeg har skrevet tre guider til at blive en bedre netværker og få mere ud af sit netværk, du kan læse eller downloade guiderne her:

Den perfekte elevatortale

Nå dine mål gennem dit netværk

Bliv en bedre netværker

Gode bøger om emnet:

The GO-GIVER
af Bob Burg & John David Mann
The GO-GIVER LEADER
af Bob Burg & John David Mann
The GO-GIVER INFLUENCER
af Bob Burg & John David Mann
The GO-GIVERS SELL MORE
af Bob Burg & John David Mann