Branding – foredrag, kurser, undervisning og workshops

Branding er udsat for rigtig megen skepsis og er vel det marketingbegreb, de fleste ikke-marketingkyndige forbinder med varm luft. 

I dag er branding skepsis afløst af marketing- og forretningsstrategier, som i mange tilfælde udelukkende er funderet på at skabe et stærkt brand, for når man som forbruger står nede i supermarkedet, er det de ubevidste påvirkninger som bestemmer valget, når vi tæller 150 forskellige vaskemidler, 500 forskellige øl-mærker eller når man skal vælge skole til sit barn og skal vælge mellem 5-6 forskellige skoler.

Det ved vi alt om, hos Gjøl Consulting, faktisk er branding hjertet i det meste af det, vi gør.

Vi har derfor udviklet og raffineret vores workshops og foredrag, så de enten kan skræddersys eller de enkelte emner kan tages ud af kontekst og bearbejdes mere indgående og nuanceret.

Emnelisten vil dog altid omfatte følgende indenfor de grundlæggende aspekter af branding disciplinen:

  • Introduktion
  • Branding definition
  • Hvorfor branding?
  • Værdier
  • Projekt og projektforløb
  • Implementering
  • Betydning og udvikling af vision og mission
  • Navneudvikling og navneskift
  • Payoff
  • Brand consistency
  • Sansebranding – lyd, lugt og oplevelse Måling og evaluering

Og rigtig meget mere – lige nu er der stor fokus på teknologi, bæredygtighed og community-building – spændende og særdeles relevante områder i en foranderlig og klimabevidst verden.

Alle foredrag og workshops er krydret med masser af relevante og inspirerende eksempler på gode og mindre gode brands.

Brandingbegrebet udvikler sig hele tiden – Se på kundelisten hvilke virksomheder, vi har hjulpet igennem tiden og se hvad kunderne siger her – vi kan også hjælpe jer!

Branding