Private virksomheder – Markedsudvikling

De fleste ved, at det handler om

  • Målgrupper
  • Målgruppeafdækning
  • Markeder
  • Markedsposition

Når men etablerer en ny virksomhed, går ind på et nyt marked eller lancerer et nyt produkt gør man sig ofte mange overvejelser om markeder, afsætningsmuligheder, målgrupper og økonomi.

Virksomheden vokser, problemer løses i driften, og det går derudaf. Lige indtil det ikke længere går derudaf. Uden at man har lagt mærke til det, er markedet eller forudsætningerne for produkterne ændret og måske er nye aktører kommet til.

Hvornår har du sidst revideret din markedsposition? Har I udviklet produkterne og sikret, at medarbejderne har de nødvendige kvalifikationer?

Gjøl Consulting har mange års erfaring i at holde virksomheder til ilden. Vi har udviklet værktøjer til at fastholde og udvikle virksomhedens position i markedet, for at sikre den så berømte rettidige omhu i virksomheden.

Skal vi også hjælpe jer?

Se på kundelisten hvilke virksomheder, vi har hjulpet igennem tiden og se hvad kunderne siger her

Gode bøger om emnet:

The Tipping Point
af Malcom Gladwell