Private virksomheder – Markedsføring

Rigtig mange virksomheder har købt ind i den nye virkelighed, hvor sociale medier udgør det meste af markedsføringsindsatsen, men lige så mange allokerer ikke ressourcer nok – eller forstår ikke til bunds, hvordan virale medier virker. Måske er sociale medier ikke grundstenen i din forretnings markedsføringsindsats, eller måske er forståelsen for, hvad sociale medier kan, ikke nødvendigvis til stede.  Måske har virksomheden større glæde af at fokusere sin markedsføringsindsats et helt andet sted.

Hos Gjøl Consulting ved vi, hvad et grundigt analysearbejde betyder for valg af markedsføringsplatforme. Vi har mange års erfaring med

  • Markedspositionering
  • Konkurrentanalyse
  • Målgruppeanalyse, målgrupper og valgkriterier
  • Målgrupper kunderejsen
  • SWOT per målgruppesegment
  • Forretningsimplikationer og konkurrencefordele
  • Strategisk valg af mediekanaler herunder naturligvis sociale medier som Instagram, Facebook, LinkedIn, Snapchat, Messenger
  • Chatbots
  • Markedsføringsstrategi
  • Eksekvering
  • Accountbased marketing
  • CRM og relationsmarkedsføring
  • B2B
  • B2C
  • B2G
  • Automation

Kontakt os og lad os tage et uforpligtende kig eller klik på din forretning. Vi har hjulpet rigtig mange virksomheder gennem årene.

Se på kundelisten hvilke virksomheder, vi har hjulpet og se hvad de siger her.

ANBEFALET LITTERATUR

Mark Jeffery, 
Data-Driven Marketing
Stanley A. Brown, 
Customer Relationship Management
Guy R. Powell, 
Marketing Calculator
Adrian Payne, 
Handbook of CRM
Jens Ornbo,
Claus Sneppen,
Peter Franklin Würtz, 
Experience-Based Communication