At arbejde med sin virksomheds eller organisations kultur og værdier, er blevet en forretningsparameter – i et overkommunikeret samfund gælder det om at skille sig ud. Der er virksomheder og organisationer, der identificerer sig eller endda bliver certificeret i forhold til deres kultur og værdier, og som har tænkt værdierne ind i alt hvad de gør – som det der tegner virksomheden.
Får vi mere af det? Det er der ingen tvivl om. Med den grønne omstilling, miljømæssige udfordringer og de mange subkulturer, er det svært at komme udenom.
Gjøl Consulting har udviklet et værktøj til at bestemme jeres værdier og booste den kultur, som holder jer sammen. Det behøver ikke at have noget med den grønne omstilling eller bæredygtighed at gøre, men det er jeres DNA der bliver tydeliggjort, og som I skal basere jeres forretningsmodel på.
Foredraget giver en grundlæggende introduktion til emnet, samt synliggør sammenhængen mellem en stærk kultur og et solidt brand.
Undervejs i foredraget er der flere små øvelser, der tydeliggør hvordan kultur, værdier og brand hænger sammen. Ligeledes er foredraget fyldt med eksempler på stærke kulturer båret af værdier, samt hvordan disse kulturer på grundlag af netop værdierne har været i stand til at skabe nogle af de største brands i verden.
Se på kundelisten hvilke virksomheder, vi har hjulpet igennem tiden og se hvad kunderne siger her – vi kan også hjælpe jer!