Kommunikation

Hvordan vil I gerne fremstå i medierne, blandt medarbejderne, og hos f.eks. aktionærerne? Hvad er jeres strategi internt? – og eksternt? Hvordan håndterer I pressen/stakeholders/offentligheden? Og hvilken prioritet har de forskellige interessenter i jeres hverdag?

Ligegyldigt hvem man er, det være sig private virksomheder eller offentlige institutioner, så betyder det noget, hvordan man kommunikerer – og ikke mindst: til hvem.

Rigtig mange kender ikke deres målgrupper, eller har en klar strategi for hvordan de skal komme i kontakt med dem og hvordan kommunikationen skal udformes, hvilket ofte betyder at der spildes uforholdsmæssigt mange ressourcer på kommunikation, der ikke er målrettet og effektiv.

Bundlinjen har rigtig godt af, at man har gjort et ordentligt forarbejde, for udfordringen er, at ramme de rigtige influencers med de rigtige budskaber på det rigtige tidspunkt.

Det ved vi rigtig meget om i Gjøl Consulting.

Vi kan hjælpe med at:

  • Analysere interessenterne
  • Afdække relevante medier og målsætning
  • Analysere relevante medier, herunder afdække de relevante kontaktpersoner
  • Udvikle og udforme målrettede budskaber
  • Udvikle og skrive kommunikationsplan
  • Eksekvere

Læs mere og bliv inspireret under de aktuelle områder i menuen.