Gratis CRM Statusrapport©

Effektiv og profitabel udvikling af kunderelationer kræver, at man har optimale forudsætninger for arbejdet med dialog og loyalitet inden for otte centrale områder:

  • CRM aktiviteter
  • Fokus på kundebehov
  • Kunde- og emnerentabilitet
  • Planlægning/Opfølgning/statusmåling/overvågning
  • Virksomhedens forudsætninger
  • Management
  • Organisation
  • IT

Udfyld nedenstående kontaktformular med dine oplysninger og du vil derefter få tilsendt et link til et spørgeskema, hvor du skal oplyse dit navn og din virksomhed/organisation og besvare de godt 50 spørgsmål inden for ovenstående områder.

I vil efterfølgende modtage en detaljeret CRM Statusrapport© om hvilke områder I med fordel kan arbejde målrettet med inden for udvikling af kunderelationer og kundeloyalitet.

Analysen afdækker jeres aktuelle status, og på baggrund af resultatet kan I hurtigt fokusere på og prioritere de områder, hvor behovet og potentiale for forbedring er størst.

Spørgeskemaet er rettet mod medarbejdere med ansvar for kundedialog og kundeloyalitet (Marketing, salg, service, ledelse m.fl.) og I kan med fordel lade flere medarbejdere besvare spørgsmålene, da det giver flere nuancer til analysen og større sikkerhed for de konklusioner rapporten fremhæver.

Kontakt:

Bestilling af Gratis CRM Statusrapport ©*